Re: C2D i Windows 2000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 19:53:43 MET

Frantic <nospam@nospam.com> wrote:

> Czy Windows 2000 Pro obsluguje obnizanie mnoznika i napiecia procesora
> Intel C2D E6400 przy "minimalnym zarzadzaniu energia"?

            Nie mam mozliwosci sprawdzenia na C2D, ale po co Ci to? O wiele
lepiej niz zarzadzanie przez OS dziala RMClock. A ten dziala spokojnie na
win2k/XP/2003. Oczywiscie obsluguje C2D - tu cytat z dokumentacji:

  * Intel Pentium M (all cores), Core Solo and Core Duo (Yonah core), Core
2 Duo and Core 2 Extreme (Conroe/Merom/Woodcrest core) featuring Enhanced
Intel(R) SpeedStep(tm) technology (EIST).

http://www.rightmark.org/

            A o to pytaj na grupie od OSa.

--
Pozdrawiam, Michal Bien