Re: W jakiej odleglosci siedziec od panoramy 19" ?

Autor: gacek <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 09:14:24 MET

On Wed, 06 Dec 2006 20:30:25 +0100, Michal Bien <mbien@uw.edu.pl> wrote:
> A nie rozsadnej porzadna 19" 4:3? Ktos mi moze wyjasnic ta obledna
> mode na komputerowe LCD panoramiczne? Wiekszosc aplikacji na PC
> dostosowana
> jest do standardowych proporcji 4:3. 16:9 i 2,35:1 to proporce filmowe, a
> filmy na TV, a zwlaszcza monitorze LCD wygladaja IMHO do d*y.

to IYHO. najwyrazniej jest duza grupa ludzi ktorym to nie przeszkadza, a
komputer jest uzywany do sieci, gier i filmow. no i w tych dwoch ostatnich
zastosowaniach panorama moze byc spoko.

> Jesli juz
> mowimy o proporcjach w przypadku monitorow komputerowych to zdecydowanie
> rozsadniej IMHO niz kierowac sie moda na LCD panoramiczne sprawdzic czy
> mocowanie umozliwia obrocenie monitora i uzywanie standardowego 4:3 jako
> pivot.

ale rozsadniej bo co? mam 20'' 4:3 (poszedlem w rozdzielczosc do pracy) z
pivotem. i pivota uzylem doslownie kilka razy (ale fakt, wygodniej moglem
okna poustawiac) - moze w sumie 10h. a w tym samym czasie seriali/filmow w
proporcjach 16:9 obejrzalem na ponad 200h.

--
gacek