Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:28:26 MET

Ja się wtrącę i napiszę, że niedawno rozebrałem markowego biurowego IBM P76.
W środku był CD-ROM Samsunga, dysk HD 20GB Fujtsu, pamięci Samsunga oraz video
Savage 4. Płyta Intel.
Zasilacza niestety nie pamiętam, choc to może jest najważniejsze bo komputer
pracował 7 lat prawie bez wyłączania i bez odkurzania. A w środku były zwały
kurzu na obudowie i wiatraku procesora. Jak się pukneło, to aż pył leciał.
Czyli z jednej strony zestaw nieciekawy - każdy majsterkowicz lepszy by zestawił
w tym czasie. Z drugie strony nieprzertwana praca przez lata w złych warunkach.
Sam nie wiem na czym to polega.