Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 22:08:15 MET

Gil napisał(a):
> Ja się wtrącę i napiszę, że niedawno rozebrałem markowego biurowego IBM P76.
> W środku był CD-ROM Samsunga, dysk HD 20GB Fujtsu, pamięci Samsunga oraz video
> Savage 4. Płyta Intel.
> Zasilacza niestety nie pamiętam, choc to może jest najważniejsze bo komputer
> pracował 7 lat prawie bez wyłączania i bez odkurzania. A w środku były zwały
> kurzu na obudowie i wiatraku procesora. Jak się pukneło, to aż pył leciał.
> Czyli z jednej strony zestaw nieciekawy - każdy majsterkowicz lepszy by zestawił
> w tym czasie. Z drugie strony nieprzertwana praca przez lata w złych warunkach.
> [...]

Lepiej zaprojektowane rozmieszczenie elementów w obudowie i przepływ
powietrza?
Lepsze jakościowo części typu wentylator? Gdybym był producentem
zasilaczy i sprzedawał je IBM-owi, to bym się starał trzymać jak
najwyższą jakość, żeby nie stracić takiego dużego odbiorcy.

BTW, a ten CD-ROM wciąż czytał płyty?

Roman