Re: 13,31V zamiast 12V

Autor: news2 <news2xxx_at_op.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:28:52 MET

Ale czy obciazenie zasilacza to jest jedyny moment jego uszkodzenia?
Czy ciagle podawanie dyskowi HD 13,31 V wplywa na jego zuzycie, prace.
Czy jak chodzi to bedzie chodzil bo inaczej zjarlby sie na starcie.

Przyznam ze poprzedniego potworka meczylem sporo i czesto (Photoshop,
nagrywanie
przechwyconego obrazu do divx ((tu i procek i tuner i karta graf. naraz)),
UT2003 itp.)
i sie nad tym nie zastanawialem, taki w sklepie dali.

dzieki i pozdrawiam
Andrzej