Re: mniej dostępnych rozdzielczość przy podłączeniu LCD przez złącze DVI

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:34:04 MET

Dnia 5 Dec 2006 12:26:47 -0800, leszek napisał(a):

>Do tej pory miałem podłączony monitor LCD AG Neovo F-419 przez
>tradycyjny kabel i miałem dostęp do wszystkich rozdzielczości <=
>1280 na 1024. Gdy podłączyłem monitor przez kabel DVI zniknęły
>wszystkie rozdzielczości pomiędzy 1024 na 768 a 1280 na 1024 (w tym
>rozdzielczość 1152 na 864, z której stale korzystam). Czy to jest
>normalne zjawisko i kabel DVI już tak ma, a może coś jest nie w
>porządku?

Ostatnio kupiłem dwa identyczne monitory, jeden dla siebie, drugi do
pracy. Ten u mnie jest podłączony przez DVI, ten w pracy przez VGA. Na
tym w pracy mam dostępne multum różnych trybów, u siebie tylko
niektóre. Przyczyna okazała się prozaiczna: w sterownikach karty
graficznej u siebie miałem (i nadal mam) zaznaczoną opcję: "Ukryj
sposoby działania, których nie obsługuje ten ekran". Po wyłączeniu tej
opcji dostępne stają się pozostałe tryby.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania VII generacji: ASUS M2NPV-VM | AMD 64 3500+ | 1024 MB RAM