13,31V zamiast 12V

Autor: news2 <news2xxx_at_op.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:06:24 MET

Jakis czas temu meczylem grupe odnosnie zlego napiecia
12 V. Bylo za wysokie. Wyniki ponizej (Codegen 300W):

         pomiar Everest Sandra
   +5V +5,10V +4,87V +4,89V
+12V +13,00V +13,18V +12,79V

Teraz trafil mi sie nowy (lezal rok w pudelku)
colors it 480 W. Podmienilem ale napiecie 12 V jeszcze bardziej wzroslo
(reszta jakby lepiej).

            Everest Sandra
  +5V +5,05V +5,03V
+12V +13,31 do +13,44V +12,98V do +13,04V

Nie robilem juz pomiarow miernikiem (ile mozna wchodzic pod ten stol...)

Nie wiem czy go zostawic czy wlozyc stary.
Czy komus kiedys padl dysk twardy od takiego napiecia? Moze ktos cos
slyszal? Najbardziej zalezy mi na dyskach. Reszta moze sie sypac. No moze
poza tunerem.

Dowiedzialem sie z grupy ze obydwa zasilacze to badziewia. Ale ktore
lepsze.
Czy moze ktos podac swoje napiecia np. z Everesta tak dla porownania.

dzieki

K7VTA3,512 RAM,Athlon XP 2000+, 2xHD,nagr.DVD,nagr.CD,GF460MX (Leadtek
WinFast A170 Pro), tuner cyfrowy TVSAT TT 1.3 na PCI,