Re: 13,31V zamiast 12V

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:13:48 MET

Użytkownik "news2" <news2xxx@op.pl> napisał w wiadomości
news:op.tj3rg0hskqlbdj@byl...
> Nie wiem czy go zostawic czy wlozyc stary.
> Czy komus kiedys padl dysk twardy od takiego napiecia? Moze ktos cos slyszal?
> Najbardziej zalezy mi na dyskach. Reszta moze sie sypac. No moze poza
> tunerem.
>
> Dowiedzialem sie z grupy ze obydwa zasilacze to badziewia. Ale ktore lepsze.
> Czy moze ktos podac swoje napiecia np. z Everesta tak dla porownania.

Pół roku temu pożyczyłem Megabajt 350W (uczył się do matury). Zastrzegłem mu, że
będzie chodzić, ale lepiej niech nie gra, bo może spalić mu komputer. :)
Powiedział, że w ciągu tygodnia kupi nowy zasilacz (firmowy). Wczoraj mi się
przypomniało, że nie oddał. Dowiedziałem się, że mu się komputer spalił. :) Jest
w serwisie. :P Z tego co się domyślam, to poszedł cały komputer (axp 1700+ 512
MB ram, 1 dysk, 1 nagrywarka cd, GF2 mx 400).

U mnie na Topower P5 Everest pokazuje dla:
+5 - 5,17V
12 - 12.22V