Re: Monitor LCD - 22' - jaki?

Autor: Vanillia <vanillia_at_vanillia.eu.VALIDATE>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 01:42:26 MET

> zdaniem widać wady matrycy TN - "słabe" kolory. Do jasności się muszę
> przyzwyczaić... Samsunga nie widziałem. Zakładam że matryca jest ta [...]

Od kilku dni też cieszę się tym monitorem
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
i powiem wam że jestem zadowolony. Co prawda kolory
nie są wzorcowe, ale dużo lepsze od innych monitorów na TN,
co prawda porównywałem z monitorami kolegów takimi rocznymi.
To w moim dużo, dużo lesze.

Więc mogę tylko poleci. Jak nie jesteś grafikiem to bież i się ciesz
wielkim ekranem!