Re: LCD panorama 20 cali lub wiecej

Autor: Vanillia <vanillia_at_vanillia.eu.VALIDATE>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 01:31:05 MET

> Witam, zbieralem przez jakis czas pieniadze na Samsunga 215TW, i troche to
> trwalo. Moze pojawily sie teraz w podobnej klasie cenowej (do 2,5k PLN)
> lepsze oferty i ktos moze doradzic.
> Monitoe bedzie uzywany do:
> -amatorskiej obrobki grafiki,
> -football manager 2007 i nastepne,
> -filmow,
> -office, www, itp
>
> Zalezy mi na pivocie, i "panoramicznosci" czyli formacie 16:9

Widze ze nastawiles sie na matryce PVA.
Ale jak bys w dzialaniu zobaczyl tego :
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
to na pewno zmienilbys zdanie a w kieszeni sporo zostaje.
Gwaranca 0 badpikseli tez jest nie do pogardzenia.
Zastanów si,e jak nie pracujesz zawodowo nad fotkami, to powinien ci
wystarczyc.

Tez bylem sceptycznie nastawiony, ale zakupilem w proline i ze szczescia
nie moge sie pozbierac. Dodam ze mialem stara 15" CRT ADI, teraz czuje sie
jak bym Pana boga za nogi zlapal ;)