Re: Monitor LCD - 22' - jaki?

Autor: ArekO <ozerWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 14:23:36 MET

> Witam,
>
> Stoję przed dylematem wyboru konkretnego modelu monitora. Wybór padł na LCD
> 22' wide w formacie 16:10.
> Moje pytanie - czy ktoś z Was posiada poniższy model? Który polecacie? Cena
> jest prawie taka sama...
> - Iiyama PLE2200WS-B (300cd/m2, 1000:1)
> http://www.iiyama.pl/default.asp?SID=&LNG=PL&NAV=236&PROD=7272
> - Samsung SM225BW (280cd/m2, 700:1)
> http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/monitor20andhigher/225bw.asp
>
> Parametry podobne... szkoda tylko ze Iiyama zdecydowała się na niepotrzebne
> [...]

Z tych dwóch to tylko iiYama. Samsung to mierna firma, nie robi dobrej
elektroniki (Chociaż ma przyzwoite AGD). iiYama to legenda wśród monitorów,
prawie jak EIZO, który jest królem monitorów.

iiYama to jedna z lepszych firm. Popatrz też na ofertę NEC, Sony, itp. firm.
Ja używam od roku NEC-a 21" - jest zakje..... Świetny monitor. Używam do
grafiki 3D (i troche 2D), głownie Maya, Alias, 3D Studio, Rhino, itp. Polecam.

Podobno nienajgorsze są Acery i mają dobre ceny.

--
Pozdr.
Arek