Re: jakiego sprzetu mi potrzeba do takiej sieci ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 01:47:32 MET

JoteR napisał(a):

> Sprawdź, o ile drożej wyniesie Cię router od zestawu: karta sieciowa,
> hub/switch, wyższe rachunki za prąd i niedogodność w postaci uruchamiania
> "głównego" komputera ilekroć zechcesz skorzystać z dostępu do internetu z
> pozostałych komputerów. Bo może jednak warto dorzucić te kilkadziesiąt PLN
> na router?

no tak, ale jak postawie router to kompy net beda mialy, ale siebie nie
beda widzialy ? chyba. lama jestem w tych sprawach, ale szybko sie ucze
:) co do glownego kompa to i tak chodzi 24/7 , to nie problem. zalozenia
sa proste. wszystkie maja sie widziec i na dodatek maja miec dostep do
netu. z tym, ze fizycznie do netu dostep jako pierwszy ma glowny komp,
no i jest ta blokada, ze IP jest przypisany do MAC karty sieciowej.