UPS a czas podtrzymania

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 10:08:58 MET

Witam.

Mam w domu UPS APC 400V i podtrzymuje mój komputer do ok 10 minut w
razie braku prądu.
Ostatnio byłem u znajomego, który chce kupić UPS do swego pieca od
centralnego ogrzewania aby podtrzymywał pracę pompki i sterownika
podczas braku prądu.
I jakiś fachowiec mu powiedział, że są takie UPSy które podtrzymują
przez 3-4 godziny ! (pobór mocy pompki do 230W, ale nie wiem ile w
praktyce pobiera)
Czy to możliwe żeby były takie UPSy aby tak długo podtrzymywały ?
Mówił, że taki UPS kosztuje ok 300zł.
Chyba, że ta pompka pobiera z 10 Watów to wtedy to byłoby bardziej
realne tak ?

--
pozdrawiam
tomek