Re: UPS a czas podtrzymania

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 13:06:29 MET

Użytkownik "tomek" <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ejug56$a3u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Mam w domu UPS APC 400V i podtrzymuje mój komputer do ok 10 minut w
> razie braku prądu.
> Ostatnio byłem u znajomego, który chce kupić UPS do swego pieca od
> centralnego ogrzewania aby podtrzymywał pracę pompki i sterownika
> podczas braku prądu.
> I jakiś fachowiec mu powiedział, że są takie UPSy które podtrzymują
> przez 3-4 godziny ! (pobór mocy pompki do 230W, ale nie wiem ile w
> praktyce pobiera)
> Czy to możliwe żeby były takie UPSy aby tak długo podtrzymywały ?
> [...]

Sama pompa bierze około 30-75W (zależnie od ustawienia), nie wiem jak
sterownik - np. pec gazowy z pompą i sterownikiem podczas pracy 150W, "na
luzie" koło 30W.
Druga sprawa - pompy bardzo nie lubą prądu z UPS'a - nie pytaj czemu, nie
znam się na tym - tak co 2 tygodnie dyskujtują o tym na pl.misc.budowanie -
i tam poszukaj.

Pozdr.
Janusz K.