Re: Resetujący się komputer

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 10:19:59 MET

Zbyszek napisał(a):
> Witam!
> Jest problem z komputerem. Po wlaczeniu i przejsciu testow BIOSu, pojawia
> sie menu Windowsa XP, gdzie mozna uruchomic komputer w trybie normalnym,
> awaryjnym, ostatnia znana dobra konfiguracja, itp. Po wybraniu dowolnego
> trybu komputer sie resetuje. Problem pojawil sie sam, nie bylo zadnych zmian
> w konfiguracji sprzetu, ani oprogramowania. Przywrocilem domyslne ustawienia
> BIOSu, lecz nie pomoglo. Dysk twardy jest typu SATA, o ile to ma jakies
> znaczenie (trzeba wskazac sterownik przy instalacji Windowsa).
> [...]

Ja bym zaczął od uruchomienia jakiegoś Linuksa z LiveCD - pozwoliłoby to
wykluczyć niektóre problemy sprzętowe (pamięć/procesor/płyta). Jeśli
Linux z płytki uruchomiłby się bez problemu, to na 99% problem z dyskiem
lub samym windowsem. Jeśli nie, to przyczyn trzeba szukać w
sprzęcie/konfiguracji biosu.

        ch.