Jesli Nie dla idiotow to kim jestem ?

Autor: Beefens <beefens_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 10:53:11 MET

Witam,

Ide kupić muyszkę, przechodzę koło Media Marku we wrocławiu,
patrzę jest piękna Logitech MX Revolution w promocji za 379 zł,
Ale 300 metrów dalej był arest.pl a tam bez promocji 335 zł,
ale akurat nie mieli więc kupiłem w Proline także bez promocji za 315
zł, no ale wychodzi na to żem idiota , kurcze no to jak dopłacę te 64 zł
żeby nie być idiotą , to wbiją mi chociaż jakąś adnotację w Dowód
osobisty??

Czy jak ktoś mnie kiedyś zapyta czy jestem idiotą to mam się powołać na
media-mark ??

Kolega mnie namawiał żebym wytoczył sprawę o zniesławienie ale czy
myślicie że to ma sens.

A w Media-Markci jest więcej takich gadżetów nie dla idiotów , np
słuchawski Sennheisera za 159 zł, które gdzie indziej kosztują 140 zł ;)

i tą miłą anegdotką witamy piękny jesienny weekend ;)