Re: Jesli Nie dla idiotow to kim jestem ?

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 12:13:51 MET

Beefens napisał(a):
> Witam,
>
> Ide kupić muyszkę, przechodzę koło Media Marku we wrocławiu,
> patrzę jest piękna Logitech MX Revolution w promocji za 379 zł,
> Ale 300 metrów dalej był arest.pl a tam bez promocji 335 zł,
> ale akurat nie mieli więc kupiłem w Proline także bez promocji za 315
> zł, no ale wychodzi na to żem idiota , kurcze no to jak dopłacę te 64 zł
> żeby nie być idiotą , to wbiją mi chociaż jakąś adnotację w Dowód
> osobisty??
>
> Czy jak ktoś mnie kiedyś zapyta czy jestem idiotą to mam się powołać na
> media-mark ??

> [...]

Podobne odczucie mialem jak ostatnio ogladalem i porownywalem ceny Mp3
Playerow i monitorow LCD. Przy odtwarzaczach roznica byla czesto ~80zl
(przy cenie produktu 300-400!) w porownaniu do niewielkich sklepow
komputerowych w okolicy:). Dla LCDkow wychodzi podobnie procentowo, bo
przy cenie ~1400 roznica 200-300zl. Szok. Czasami moze znajda sie jakies
kwiatki, nie mowie, ze nie.

Tak przy okazji, zdazylo sie komus trafic, zeby produkt promocyjny
reklamowany na billbordach byl dostepny w sklepie?? Mnie ktoregos razu
szlag trafil. Jezdzilem 3 razy dzien po dniu i odpowiedzi jakie uzyskiwalem:

1 dzien - sprzetu jeszcze nie mamy, bo sa problemy z dostawca (a termin
od ktorego miala byc promocja zostal przekroczony!!)
Mozna gdzies takie cos zglosic? Do rzecznika praw konsumenta? Skoro
oglaszaja to musza miec ten towar na stanie.

2 dzien - tak jak wyzej

3 dzien - przykro nam, sprzet zostal wyprzedany, wszystko sie bardzo
szybko rozeszlo!!

Idioci.

pozdrawiam
chojny