Re: cichy i wydajny dyskk 160GB

Autor: piotrtal <piotrtal_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 10:54:04 MET

Osadnik napisał(a):

> Samsung 160GB? On jest cichy. A wydajny prawie jak każdy. (no ja ma
> więcej jak 8MB cache to każdy bedzie wydajniejszy)

mozesz podac konkretny model - oznaczenie?

> Raczej chodzi tu o upakowanie danych moim zdaniem im dane na dysku
> luźniej upakowane (czyli dwa talerze po 80GB) tym mniejsza awaryjność
> bedzie. ale co ja tam sie znam. Przyjdzie ktoś i znów mnie poprawi.

moze i awaryjnosc faktycznie wieksza, ale przynajmnieje na logike
powinien on byc duuzo szybszy od dwu talerzowca.

> PS. ...cichy przede wszystkim :) pamietajcie. :)
> niektóre moga wpadać w rezonans i wydaje się że buczą, tu się kłania
> lepsza obudowa komputera i sposób mocowania.

to juz mam za soba. mam dela. nie slychac go wogole. w zyciu nie kupie
juz skladaka. :) od 3-4 lat mam sentyment do delli.
dlatego nie chce sobie wkladac do niego jakiegos rzeszacego twardziela,
zeby nie popsuc ogolnego wrazenia.
dzieki.