Re: Jesli Nie dla idiotow to kim jestem ?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 11:16:11 MET

Osobnik posiadający mail beefens@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> A w Media-Markci jest więcej takich gadżetów nie dla idiotów , np
> słuchawski Sennheisera za 159 zł, które gdzie indziej kosztują 140 zł ;)

ja lubie MM bo np. kupujac ostatio klawiature moge sobie bez problemu
wszystkie modele obejrzec, postukac itd.
W sklepie typu proline bedzie to raczej trudne.
Dlatego klawiature kupiłem w MM, reszte w prolinie lub na allegro :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"