Re: cichy i wydajny dyskk 160GB

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 10:46:21 MET

piotrtal napisał(a):
> witam.
>
> stoje przed wyborem dysku twardego IDE. wybor padl na 160 ze wzgledu na
> najlepszy stosuneek cena/mozliwosci.
> kryterium wyboru mam nastepujace:
> 1. przede wszystkim cichy
> 2. wydajnosc.

Samsung 160GB? On jest cichy. A wydajny prawie jak każdy. (no ja ma
więcej jak 8MB cache to każdy bedzie wydajniejszy)

Raczej chodzi tu o upakowanie danych moim zdaniem im dane na dysku
luźniej upakowane (czyli dwa talerze po 80GB) tym mniejsza awaryjność
bedzie. ale co ja tam sie znam. Przyjdzie ktoś i znów mnie poprawi.

  PS. ...cichy przede wszystkim :) pamietajcie. :)
niektóre moga wpadać w rezonans i wydaje się że buczą, tu się kłania
lepsza obudowa komputera i sposób mocowania.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.