Re: Rozbudowa kompa - jaka płyta główna ?

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 22:37:39 MET

Dnia Sun, 5 Nov 2006 16:48:52 +0100, Doc napisał(a):

> Witam grupowiczów,
>
> Po 5 latach stwierdziłem, ze jusz czas na rozbudowę kompa mojej mamuśki. Ma
> to polegać na wymianie płyty głównej, procka oraz RAMu. Nie ma to być super
> wydajna maszyna. Zastosowanie to głównie internet, trochę prac biurowych,
> trochę filmów, proste gry. Niby ta stara konfiguracja powinna wystarczyć,
> ale ostatnio jakoś wolno pracuje.

Rezygnując z AMD athlon załatwiasz 30% wydajności, dorzucając zintegrowaną
grafikę jeszcze z 10%. W tym układzie typanie o "wydajność" grafiki
przypomina mi raczej pytanie "wolisz umrzeć na dżumę czy cholerę".

Natomiast jeżeli 5-letni komputer dobry był przez 5 lat a teraz "ostatnio
jakość wolno pracuje" to najlepszym lekarstwem będzie format c: + ew.
więcej pamięci + ew. większy (jednocześnie zdecydowanie szybszy) dysk.

Pozdrowienia
MX