Rozbudowa kompa - jaka płyta główna ?

Autor: Doc <docentos13_at_nospam.wp.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:48:52 MET

Witam grupowiczów,

Po 5 latach stwierdziłem, ze jusz czas na rozbudowę kompa mojej mamuśki. Ma
to polegać na wymianie płyty głównej, procka oraz RAMu. Nie ma to być super
wydajna maszyna. Zastosowanie to głównie internet, trochę prac biurowych,
trochę filmów, proste gry. Niby ta stara konfiguracja powinna wystarczyć,
ale ostatnio jakoś wolno pracuje.

Procek to ma być Intel Celeron D331 2.66 GHz i raczej tego nie zmienię.
Wszytkie moje kompy do tej pry to był Intel i jestem z tego zadowolony.

Płyta główna. Tu jest problem. Jakiś czas temu patrzyłem w Komputroniku na
gotowe zestawy i tam dominowała płyta:

Intel D102GGC2L (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=29076)

Dla mnie jest o tyle fajna, że ma wszystko zintegrowane.

Druga płyta którą wybrałem to:

Intel D946GZISSL (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=33711)

Z mojego punktu widzenia to najważniejszą różnicą między nimi jest układ
graficzny. Pierwsza ma zintegrowany ATI Radeon X300 a druga Intel GMA 3000.
Który jest lepszy?

Pytanie. Co wybrać?? A może coś z płyt ASUSA (ostatnio one dominują w
zestawach Komputronika)?

Pozdrawiam,

--
Doc, docentos13@nospam.wp.pl