Re: Rozbudowa kompa - jaka płyta główna ?

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 10:41:31 MET

Dnia Sun, 5 Nov 2006 22:37:39 +0100, MX napisał(a):

> Rezygnując z AMD athlon załatwiasz 30% wydajności, dorzucając zintegrowaną
> grafikę jeszcze z 10%. W tym układzie typanie o "wydajność" grafiki
> przypomina mi raczej pytanie "wolisz umrzeć na dżumę czy cholerę".

> Natomiast jeżeli 5-letni komputer dobry był przez 5 lat a teraz "ostatnio
> jakość wolno pracuje" to najlepszym lekarstwem będzie format c: + ew.
> więcej pamięci + ew. większy (jednocześnie zdecydowanie szybszy) dysk.

Chodzi o to, ze komp jest praktycznie "świeży" bez zbednego badziewia.
Odpowiedniej pamięci raczej juz nie kupiem, a przynajmniej nie w dobrej
cenie. Dysk just raczej dobry i nowszy od reszty kompa.
To spowolnienie to może być efekt skali. Mój laptop i komp w pracy to dobre
maszyny. Jak przesiadam się na stacjonarkę to wszystko wydjae mi sie
wooooolnieeeeejszeee...

W każdym razie chce zrobić wymiane procka i płyty. A nowa maszyna nie musi
być super hardcorowo wydajna. Dlatego zgadzam się na zintegrowaną grafikę.
Ale skoro w zbliżonej cenie mam dwie podobne płyty ze zintegrowaną grafą to
wolę wybrać tą lepszą.

No a AMD tak jakoś podświadomie nie lubię :)

Pozdrawiam,

--
Doc,
docentos13@wp.pl.kill.spamming