OS przestał widzieć napędy CD DLACZEGO ?

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 22:39:26 MET

Witam wszytskich !
Problem jak w pytaniu - jak na razie brak rozwiązań.

XP Pro przestał widzieć napędy CD-rom (konkretnie nagrywarki), owszem są na
liście sprzętu, ale z wykrzyknikami i niew widać
ich wcale.
W właściwościach : System Windows nie może załadować sterownika urządzenia
dla tego sprzętu. Sterownik może być uszkodzony lub nieobecny. (Kod 39)

Odinstalowałem i ponownie zaionstalowałem - NIC .

Sterownik nie jest uszkodzony ani nieobecny - przywracałem tą samą wersję z
kopii zapasowej.

No chyba, że jakieś zapisy w rejestrze są / zostały przez coś zmienione.

Aktualizacja sterownika też nic nie dała.

POMOOOOCY ! Reszta działa bez problemów.

Pozdrawiam Exploris