Re: Jak działa technologia G-Sensor Shock Protection dysków twardych?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 00:43:45 MET

"Michal AKA Miki" eigip4$vc7$1@news.onet.pl

> Ale z tego co pamietam, ilosc cykli zapisu w pamieciach flash jest mocno
> ograniczona (cos kilka-kilkanascie tysiecy).

Różne krążą wokoło tego legendy. Ja słyszałem, że flaszki można i miliony razy nadpisywać. :)

Ponoć jedyną wadą tych flaszek (o których pisałem) jest cena. Coś mi świta pół kilo dolarów USA
za 16 GB, ale może się mylę -- jeśli chcesz, to odszukam link. :)

Moim zdaniem jeszcze jakiś czas ludzie będą inwestowali w talerzyce, ale w końcu wymiękną i przejdą na kości...

Ja wymieniłem tasiemki w dyskach, ale dyski od tego nie przyspieszyły... :(
Nagrana przed południem płyta TDK DVD-Rx16 (nagrywałem z szybkością DVDx4) już teraz nie daje się czytać...
(a po nagraniu uznałem ją za dobrą...)

-=-

Czekają mnie przeprosiny -- muszę przeprosić tych ludzi, którym poleciłem Toshibę,
jako dobrą nagrywarkę, podczas gdy to coś nadaje się jedynie do psucia płyt...

Nawet trudno to niedocenić. :) Myślałem, że z 4 płyt nagrywa się 1, ale jest
jeszcze gorzej -- z 5 1, a i ta 1 szybko potrafi stać się bezużyteczną. :)

E. :)