Re: monitor gasnie !

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 00:37:29 MET

Użytkownik "Konik" <Kelo76@o2.pl> napisał w wiadomości
news:5ba6$454b68ab$3eb326d6$10959@news.chello.pl...
> Witam mam takim problem w swoim xp ,tzn : odpalam kompa ,zaczyna sie
> uruchamiac monitor .. i nagle pstryk i monitor gasnie ,wlaczam reseta i
> znowu laduje sie mi sie znowu to samo ,musze z 5 razy dac reseta aby
> ladowanie windowsa nie przerywalo sie.
> Czy to problem plyty glownej ? ,wentylator dziala sprawdzalem

Raczej nie bardzo plyta glowna, chyba ze masz zintegrowana grafike...
Albo cos z karta graficzna, albo z monitorem..
Sprobuj zmienic rozdzielczosc ekranu na nieco mniejsza, ewentualnie
zmniejszyc czestotliwosc odswiezania i sprawdz, czy to przynioslo efekt..
Jesli tak, to musisz to samo zrobic z twoim monitorem na innym komputerze -
zeby dowiedziec, sie, czy problem z monitorem czy z karta graficzna.

Pozdrawiam
Michal