Re: Reset komputera

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 00:45:20 MET

Użytkownik "Marcin" <marzab3@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eififu$bpd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Przy uruchamianiu Windows XP kilka sekund jak pokaże się plansza startowa
> windowsa komputer się resetuje i tak w kółko. Gdy uruchamiam w trybie
> awaryjnym jest dobrze.
> Procesor Athlon 2800XP+, RAM 512 DDR400, HDD160GB, w komputerze jest
czytnik
> oraz nagrywarka DVD LG.
> Podejrzewam pamięć ale nie jestem pewien, gdzie mam jeszcze szukać
usterki?

A ja sie doloze - jesli w trybie awaryjnym umiesz odpalic, to wejdz moj
komputer/wlasciwosci/zaawansowane/uruchamianie i odzyskiwanie i tam
oddziubkuj "automatycznie uruchom ponownie" i jesli zamiast restartu
dostaniesz bluescreena to przeczytaj co pisze.. A jesli restartowac ci sie
bedzie nadal, to trzeba rzeczywiscie zrobic memtesty oraz test dysku.
Przy okazji - przegrzanie procesora konczy sie zawieszeniem calego systemu,
a nie restartem (bo restart procka nie wychlodzi, trzeba go wylaczyc, zeby
wychlodzic).

Pozdrawiam
Michal