Re: Jak działa technologia G-Sensor Shock Protection dysków twardych?

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 23:54:49 MET

Dnia Sat, 4 Nov 2006 00:43:45 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Michal AKA Miki" eigip4$vc7$1@news.onet.pl

> Różne krążą wokoło tego legendy. Ja słyszałem, że flaszki można i miliony razy nadpisywać. :)
>
> Ponoć jedyną wadą tych flaszek (o których pisałem) jest cena. Coś mi świta pół kilo dolarów USA
> za 16 GB, ale może się mylę -- jeśli chcesz, to odszukam link. :)
>
> Moim zdaniem jeszcze jakiś czas ludzie będą inwestowali w talerzyce, ale w końcu wymiękną i przejdą na kości...
>
> Ja wymieniłem tasiemki w dyskach, ale dyski od tego nie przyspieszyły... :(
> [...]

Lepiej trzymać się tego co wszyscy polecają. mojego benka 1640 mam dopiero
od grudnia zeszłego roku. według faktur wypaliłem na nim ponad 1200 płyt.
ze 20 zepsutych mi się uzbierało, ale to skutek tego, że kupuję płyty po
pierwsze bardzo tanie (1 zet za płytę w opakowaniu 50 szt. to było
maksimum), a po drugie kupując w zgrzewkach zazwyczaj płyta na dnie jest do
wyrzucenia. Po alarmujących postach na tą grupę sprawdziłem te pierwsze
nagrane na benku. Wszystkie chodzą bez problemu (nagrywałem wtedy na xtreme
i na bulkpro - wszystko x16 (i z tą prędkością nagrywane)). Wcześniejsze
płyty nagrane na liteonie da się odtworzyć, ale przycina (jak były świeżo
nagrane też przycinały).