UPS!

Autor: Tomek <tonek_p_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 21:35:38 MET

Witam

Jestem zmuszony do kupna UPS-a ponieważ w mojej okolicy często występóją
spadki napięcia oraz całkowite zaniki. Mam mniej więcej na ten cel 400zł +/-
20-30zł. Zastanawiałem się nad jakimś ups-em z firmy apc. Chciałem kupić
Back-UPS ES 550 ale nie ma go jeszcze w moim mieście i z tego co wiem będzie
dopiero pod koniec miesiąca. Więc biore pod uwagę inne modele Apc tzn.
Back-UPS CS 650VA albo Back-UPS 500VA. Jednak się jeszcze wacham. Może ma
ktoś z was jakieś większe doświadczenie i jest w stanie coś doradzić. Po
prostu chce wydać dobrze pieniądze, a poza tym chciał bym żeby to był nowy
sprzęt mający gwarancje. Czekam na rady, ewentualnie jakies propozycje.

Pozdrawiam
Tomek