Re: t40 i naped dvd-rw

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 21:43:36 MET

Dnia Thu, 02 Nov 2006 08:34:12 +0100, Przemek napisał(a):

> zobacz na zdjecie na linku z allegro ktory podal WS - maskownica od T40
> nie ma ksztaltu prostokata tylko ma wyciety kawalek z dolu - elektrycznie
> nowy "oem" naped
> ze sklepu pasuje ale mechanicznie musialbys albo pracowac bez maskownicy
> albo ja
> wyciac tracac w tym momencie gwarancje.
ale takie wyciecie posiada fabrycznie teraz co drugi naped
(pierwszy link z brzegu:
http://www.allegro.pl/item138094549_lg_gsa_t10n_duallayer_nagrywarka_dvd_slim_soft.html )
i nie kosztuje takich strasznych pieniedzy.
I wlasnie dlatego pytam czy t jedyna roznica. Bo ja sie glownie o
elektryke balem
pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica