Re: UPS!

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 01:10:45 MET

Użytkownik "Tomek" <tonek_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eig97o$i1p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Jestem zmuszony do kupna UPS-a ponieważ w mojej okolicy często występóją
> spadki napięcia oraz całkowite zaniki. Mam mniej więcej na ten cel 400zł
+/-
> 20-30zł. Zastanawiałem się nad jakimś ups-em z firmy apc. Chciałem kupić
> Back-UPS ES 550 ale nie ma go jeszcze w moim mieście i z tego co wiem
będzie
> dopiero pod koniec miesiąca. Więc biore pod uwagę inne modele Apc tzn.
> Back-UPS CS 650VA albo Back-UPS 500VA. Jednak się jeszcze wacham. Może ma
> [...]
Zalezy tylko, czy potrzebujesz czegos do sterowania zasilaniem, czy
wystarczy ci zwykly UPS (bez komunikacji z komputerem), ktory podtrzyma ci
napiecie przez pare minut i pozwoli w spokoju wylaczyc komputer.. Jakie duze
ma znaczenie fakt, czy popracujesz na UPS 7 czy 15 minut? jesli wybierzesz w
obu pytaniach slabsza opcje (a takie zazwyczaj sa potrzeby domowe), to
mozesz zaoszczedzic pieniazki i kupic cos z dolnej polki... kolega pisal o
fideltroniku - moge polecic. A do tego mozesz sobie dolozyc dodatkowy
dysiorek na filmy, zeby pieniazki trafnie spozytkowac :)

Pozdrawiam
Michal