Re: UPS!

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tznvy.pbz_ROT13>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 01:55:49 MET

Tomek wrote:
> Witam
>
> Jestem zmuszony do kupna UPS-a ponieważ w mojej okolicy często występóją
> spadki napięcia oraz całkowite zaniki. Mam mniej więcej na ten cel 400zł +/-
> 20-30zł. Zastanawiałem się nad jakimś ups-em z firmy apc. Chciałem kupić
> Back-UPS ES 550 ale nie ma go jeszcze w moim mieście i z tego co wiem będzie
> dopiero pod koniec miesiąca. Więc biore pod uwagę inne modele Apc tzn.
> Back-UPS CS 650VA albo Back-UPS 500VA. Jednak się jeszcze wacham. Może ma
> ktoś z was jakieś większe doświadczenie i jest w stanie coś doradzić. Po
> [...]

nie przeplacaj!
kup uzywanego smarta APC 600 z nowymi dobrze skalibrowanymi firmowymi
akumulatorkami

swego czasu kupilem 6 moze 8 sztuk od gosteka na allegro ktory sciaga
stare z zachodu i u nas regeneruje
wyszlo mnie przy tej ilosci ~140zl/szt. z fakturka

/reklama mode on/
login na allegro: marcpol
naprawde spoko gostek ktory zna sie na tym co robi
/reklama mode off/

--
       pojemność silnika (cm^3)
------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu