Re: UPS!

Autor: Tomasz Wasilewski <tommies_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 22:16:36 MET

> Jestem zmuszony do kupna UPS-a ponieważ w mojej okolicy często występóją
> spadki napięcia oraz całkowite zaniki. Mam mniej więcej na ten cel 400zł
> +/- 20-30zł. Zastanawiałem się nad jakimś ups-em z firmy apc. Chciałem
> kupić Back-UPS ES 550 ale nie ma go jeszcze w moim mieście i z tego co
> wiem będzie dopiero pod koniec miesiąca. Więc biore pod uwagę inne modele
> Apc tzn. Back-UPS CS 650VA albo Back-UPS 500VA. Jednak się jeszcze wacham.
> Może ma ktoś z was jakieś większe doświadczenie i jest w stanie coś
> doradzić. Po prostu chce wydać dobrze pieniądze, a poza tym chciał bym
> [...]

Po ostatniej obnizce cen w twoim zasiegu jest tez UPS Eaton Powerware
PW5110 700VA firma u nas moze mniej popularna ale klasy APC, bardzo ciekawie
rozwiazano tam podzial na linie tylko chronione i linie na podtrzymaniu
bateryjnym.
Nie od rzeczy jest tez wspomniec ze w wielu testach na spadki napiecia
okazało sie ze polskie UPSy bywaja rownie dobre a czasami i lepsze od takich
tuzow jak APC czy Powerware :)
 Jak mnie pamiec nie zawodzi w tej kategorii bezkonkurencyjny okazal sie
Fideltronik i to jakis z tanszych modeli, czyli musza miec niezle uklady
AVR.

Tomasz Wasilewski