ECS K7S5A + Duron 1,8

Autor: raff100 <raff100_at_postrofka.onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 18:56:12 MET

Witam

Mam problem z płytą ECS K7S5A + Duron 1,8 (DHD1800lv1c)

Płyta.
Ver chyba 1.1 - nie ma nadruku na płycie.
Sprawna 100%.
Chodzi bezproblemowo na Duronie 900 MHz (cztery lata)
Wgrany najnowszy bios ze strony producenta. ver 30811.
RAM DDR 256 PC2100
Grafika AGB S3 Savage

Procesor.
Sprawny 100%.
Bezproblemowo chodzi na płycie znajomego (od dwóch lat) - nie znam modelu
płyty - jakiś MicroStar.

Po włożeniu procka i ustawieniu w biosie 133/133 (RAM/CPU), system zaczyna
pracować niestabilnie.
Wykrywa procka właściwie, ale nie bootuje z HDD.
Po kolejnych restartach objawy różne, a to nie startuje wogóle, w to zawiesza
się w trakcie startu biosowych procedur ....
Reset biosu nie pomaga, jedynie włożenie starego procka daje pozytywny efekt,
ale z tymi samymi objawami.

Proszę o pomoc ..., googlowałem już dużo, ale nie znalazłem odpowiedzi ...

postrofka
raff