Asus i wciśnięty klawisz ````````````

Autor: dmoch <dmochsmieci_at_ewazaprasza.com.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 18:55:17 MET

Witam!
Kupiłem wczoraj laptopa ze strony www.notebooki.pl ASUS A6JC Q133H.
Komputer przyszedł już na drugi dzień - wyobraźcie sobie moją
radość ;-)
Po włączeniu laptopa, juz przy podawaniu danych użytkownika do
windowsa w okienkach, w których wpisywałem informacje zaczął
pojawiać się znak `. Na początku powoli, potem szybciej. Po
wystartowaniu windowsa co chwila włącza się ten klawisz, co
uniemożliwia normalną pracę. Gdy wcisnę Esc lub klawisz myszki
sytuacja na chwilę się normuje po czym znowu jakby ktoś wciskał z
różnym natężeniem `, czasami jest chwila przerwy potem znowu seria
````````.
Nie wiem, czy to sprawa sprzętowa (raczej nie wydaje mi się), czy
programowa i co z tym mogę zrobić. W tej chwili jest ok, za parę
minut znowu się zacznie, wcisnę Esc i będzie OK.

Macie może jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Dmoch