Re: ECS K7S5A + Duron 1,8

Autor: raff100 <raff100_at_postrofka.onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 22:10:11 MET

Witam

A niech mnie.

W rozpacy próbowałem wszystkiego.

Pomogła wymiana zasilacza.
Wszystkie nówki (tracer).
Testowałem do najsłabszego.
Zastartowała poprawnie i stabilnie dopiero na 400W.

W związku z powyższym proszę o zaniechanie dyskusji nad wyższością AMD nad
Inetelem.

Wszystkie sprawdzane zasilacze pracowały bezproblemowo z Pentuium IV 2,8 w
najbardziej zaawansowanych testach.

Nie wspomnę o wrażliwości AMD na ukruszenia rdzenia, czego nie ma w P IV.
Nie wspomnę też o wrażliwosci AMD na przegrzanie - Mój P IV 2,8 pracował trzy
dni non stop przy zatartym wentylatorze.
Owszem - wyłączał się co jakiś czas, ale dalej działał.
Wyłączanie skusiło mnie do zajrzenia do środka i stwierdzenia niesprawności
wentylatora.

Kiedyś przez pomyłkę, zapomniałem podłączyć zasilanie do wentylatora na Athlonie
1800.
Procek zdechł po 5 minutach.

Moim skromnym zdaniem, warto wydać pare złotych więcej na intela.

Postrofka
raff