Re: ECS K7S5A + Duron 1,8

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 21:40:22 MET

Dnia Tue, 31 Oct 2006 18:56:12 +0100, raff100 napisał(a):

> Po włożeniu procka i ustawieniu w biosie 133/133 (RAM/CPU), system zaczyna
> pracować niestabilnie.
> Wykrywa procka właściwie, ale nie bootuje z HDD.
> Po kolejnych restartach objawy różne, a to nie startuje wogóle, w to zawiesza
> się w trakcie startu biosowych procedur ....

Używałem tej płyty przez parę lat. Możesz mi wierzyć, jak kaprysi na
133/133 to raczej nie dojdziesz z nią do ładu. Próbowałem wszystkich chyba
trików jakie znalazłem na necie, i na tyle poprawiłem jej działanie że nie
traciła ustawień cmos i nie robiła cold boot-ów częściej niż parę razy na
miesiąc :). A są szczęśliwcy których egzemplarze działają na tym
ustawieniu. Spróbuj biosu HoneyX, HX0811.rom w pliku oc0811.zip. Tego
używałem po wypróbowaniu parunastu innych. Także niekiedy pomaga wymiana
zasilacza, ale niekoniecznie na lepszy. Po prostu na inny :)

--
Jacek