Re: TOSHIBA CD/DVDW SD-R5372

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 13:06:42 MET DST

> A po jakimś czasie (po kilku miesiącach) nie pojawiają się błędy na
> płytach?

Moja odczytuje wszystkie nagrane przez siebie bez błędów płytki tzn.
najstarsze są z przed roku.
Szczególnie lubi Traxdata (takie były dołączone do BOX'a). Na cdrinfo.pl
(chyba na forum) były robione testy i też traxdata okazały się najlepsze dla
tej nagrywarki. O ile mi wiadomo to lepsze są płytki +R pod względem
korekcji błędów i takich staram się używać.
Niemniej muszę przyznać że też mam lekką awersję do tej nagrywarki ze
względu właśnie na niską jakość zapisu i brak możliwości sprawdzenia jakości
zapisu po nagraniu płytki.
Ostatnio doszedłem do wniosku że backup na zewnętrzny dysk podpięty przez
przejściówkę USB jest pewniejszy od płytek.

Pozdr.
MB