Re: TOSHIBA CD/DVDW SD-R5372

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 12:30:49 MET DST

"Netx" 45432099$0$17962$f69f905@mamut2.aster.pl

> Opis nie wiem, ale tu jest najnowszy BIOS http://tinyurl.com/7g2yb Ja
> wprawdzie zatrzymałem się na wersji biosu 53, ponieważ nie sprawia mi
> problemów. Najlepiej nagrywa na DVD TDK

Tak -- to najlepsze płyty na świecie.
Wczoraj policzyłem -- 31 sztuk popsutych krążków, a nie wszystkie kolekcjonuję.
Ile dobrze nagranych? Mniej niż 31 sztuk TDK. :)

> i Traxdata. Nagrywam zawsze z prędkości sporo mniejszą od maksymalnej.

> Z cd nie mam problemów

A ja nawet z CDRW miałem problem. Płyta niemal nówka (może dwa razy nagrana) ultra speed.

> z płytkami Platinum.

Nie sprawdzałem. :)

> O dziwo na Verbatimach u mnie robi błędy.

Jedna nagrana i chyba z osiem popsutych. :)

-=-

A po jakimś czasie (po kilku miesiącach) nie pojawiają się błędy na płytach?

E.