Re: laptop z drugiej ręki dla studenta

Autor: Any User <any_at_microsoft.com>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 13:50:38 MET DST

Generalnie nie mam czasu na oglądanie filmów, więc się nie wypowiem, jak to
wyglądało na przestrzeni czasu, ale miałem kiedyś Celerona 333, 64 MB RAM,
Windows 98 SE i dostałem kilka filmów w DivX 3/4/5. Chodziły całkiem
płynnie - aczkolwiek miałem ten Windows dość dobrze stuningowany. Jeden z
tych filmów próbowałem otworzyć na Celeronie 400, 96 MB RAM, Windows 98 SE
(ale Windows dla odmiany strasznie zawalony śmieciami i bez tuningu) u kogoś
innego - i strasznie się ciął.