Re: laptop z drugiej ręki dla studenta

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 09:13:50 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Witam!!!
>
> Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś taniego laptopa, chciałbym jak
> najbardziej zminimalizować koszty, więc w grę wchodzi raczej sprzęt
> używany. Nie potrzebuję nowego sprzętu o ogromnej mocy obliczeniowej, w
> zamierzeniach nie ma to być maszyna do skomplikowanych obliczeń czy
> przenośna konsola do gier - od bardziej złożonych operacji mam desktopa,
> laptop ma mi służyć nie jako jego zastępstwo, ale jako substytut "w
> terenie". ;)
>
> Wymagania są następujące:
> [...]
Temat nie rzeka, a morze! ;-)
Powiedz lepiej za ile a wtedy dostaniesz odpowiedz co można, a najlepiej
zatop się w ofertach na allegro- tam masz ceny rynkowe.
Ja powiem tak za 1000 zł będziesz miał wszytko ale bardzo marną baterię
i z dużą wagą około 3kg+, za 2000 to samo ale lżejsze- około 2-3kg plus
jakieś minimum 2h na baterii.
Czy myle się według innych czytelników.