Re: Różnice w procesorach

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usuńto.tenbit.pełel>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 13:45:39 MET DST

Użytkownik "jack" <shineme-wytnij@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:4fsvqjcyihgz$.qim7imsrgrsr$.dlg@40tude.net...

> Bez wątpienia wybierz HT - samo korzystanie z systemu jest
> nieporównywalnie
> szybsze niz bez HT - nie musi to byc oczywiście zadna zaleta ale ja lubie
> odpalac kilka programów bez czekania i plynnie się miedzy nimi
> przełączac.Nie odnosze się do technicznych wywodów ale przyjemnosc
> korzystania z systemu z HT z doswiadczenia mówie jest sporo wyzsza niz P4
> bez tej technologi.

Zgadzam sie z tym w 100%. P4 z HT 2,6 na 800FSB 512 L2 kupisz na allegro juz
od 200zł. 3.06, to jesli sie nie myle byl na szynie 533. Powracajac do HT,
niby bajer, niby potrzeba aplikacji wspierajacych wielowatkowosc.... puste
gadanie. Praca z HT na np. ixpeku jest nieporownywalnie bardzie komfortowa,
ciezko peceta jest "zadusic", mniej jest wkurzajacych przycinek itp. Jak
niestac cie na core2duo to szukaj p4ht, najlepiej nortwooda ;-)