Re: laptop z drugiej ręki dla studenta

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 23:53:37 MET DST

Dnia 17.10.2006 Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał/a:

> Z drugiej strony... To trochę jak z tym kawałem: Jakim samochodem można
> z rozpędu wjechać na dwudziestocentymetrowy krawężnik? Służbowym... ;)
> Chociaż pewnie nie jest tak źle, ludzie o firmowe laptopy pewnie też
> dbają a jeśli nie ma potłuczonej obudowy, pęknięć, odpadających zawiasów
> chyba można się spodziewać, że komputer nie uczył się latać. :)

Zobacz np tą toshie:
http://www.noteboki.pl/index.php?AK=produkty&kategoria=190&produkt=4735
3mc gwarancji, działająca bateria + 1.3kg wagi w 13" !!
lan, 192 ramu, 650mhz w pełnym p3, dysk 40G nówka.
Co prawda bez cd/dvd ale jaka mobilność! Za 800zł z FV.

> Używałem oo.org na Cyrixie 6x86 z 48 MB RAMu. Ładował się dłuuugo. :)
> Potem już jednak jakoś dało się pisać. :) System W98. :)

Lekki masochizm :) generalnie nowoczesne office wymaga sporo :)
ale na tej toshi będą raczej płynne w lekkich xach.

> Zwykły modem to już taka kompletna alternatywa - najlepszym wyjściem w
> gruncie rzeczy byłoby WiFi - hot spoty się mnożą teraz. ;) Ewentualnie
> BT + T610 i GPRS. :)

Dongiel bt i wifi na usb i masz full wypas, wifi lepsze na pcmcia,
jakiegoś sprawnego orinoco wyrwiesz za 50-60zł i masz wypas.

> Tyle tylko, że jeszcze wchodzą w grę wymagania Opery, jakiegoś
> Linuksowego mailera, PSI itp. ;)

Ja używam firefoxa, opery nie oglądałem. ff jest dość żwawy :)
mailera hmm, ja siedze w pine :) a do im używam ekg, ale częściej
obecnie irssi z bitlbee :) do jabbera i poważnie się zastanawiam nad
opuszczeniem ekg na rzecz transportu jabbera do bitlbee i
posiadania wszystkiego w irssi.

> A wymiana takiego czegoś to droga inwestycja? ;)

NIe polecam :)

> Znajomi mówili, że nawet na P2 300 MHz u nich DivXy chodziły. ;) Zresztą
> nie mam zamiaru na poważnie niczego na nim oglądać, ale gdyby np. dało
> się jakiś teledysk odpalić czy odcinek serialu byłoby miło. Od poważnego
> oglądania mam zestaw: TV + stacjonarny odtwarzacz DivX + kanapa + pilot. :)

No divx3 pewnie tak, ale wyżej? wątpię :)

Niestety troche skromnie :/

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***