Re: Problem z drukarką

Autor: Pigula <pigshp2_at_wsinf.edu.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 00:10:42 MET DST

Marwis wrote:
> Witam!
> Mam kłopot z drukarką: Canon IP 1500. Konkretnie mam problem z tuszem,
> który powoli wysącza sie z dyszy. Widac to po tym, ze gąbka pod połową
> szerokości kartki jest zaczerniona oraz filce nad którymi zatrzymuje się
> dysza nasączone sa tuszem. Najbardziej zauwazalne jest to kiedy drukarka
> jest wyłączona, kiedys na nowych pojemnikach wydrukowałem 6 zdjęc i pare
> kartek tekstu i było po tuszu. Drukarka jest na gwarancji, ale w sklepie
> mi jej nie przyjeli, bo podobno jest to gwarancja zewnętrzna i mam się
> [...]

A próbowałeś wkładać inne pojemniki - jak widzę sączy Ci się
czarny tusz kup jakiś zamiennik (najlepiej Active Jet - bo są bardzo
dobre do Twojej drukarki to wydatek od 8-12zł w zależności od
sklepu). Jeżeli na nowym pojemniku dzieje Ci się to samo to niestety
tylko serwis.
Tutaj znajdziesz najbliższy:
http://www.canon.com.pl/gdzie_serwisowac/peryferia_komputerowe/

Nie chcę Cię martwić ale jeżeli to coś poważniejszego to
przygotuj się na wymianę - 1500 już nie dostaniesz (Canon daje
ip1600 lub 2200).

Greeetzzz