VRAM a rozdzielczosc

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 22:57:50 MET DST
Message-ID: <ef474h$sad$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

witam
juz w kilku miejscach wyczytalem ze duzo pamieci na karcie przydaje sie
glownie do grania w wysokich rozdzielczosciach
mi sie zawsze wydawalo ze ta pamiec jest wykorzystywana do
przechowywania tekstur
bo jak dobrze licze to obraz w rozdzielczosci 1280x1024 w 32 bitach zajmuje
1280*1024*4bajty = 5242880bajty
powiedzmy ze razy 2 bo jeszcze buforowanie
to daje ok 10MB wiec w stosunku do np. 128MB na karcie raczej niewiele
o co wiec chodzi?

hanek
Received on Sat Sep 23 23:00:19 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Sep 2006 - 23:51:29 MET DST