Re: DDR2: Latency vs. predkosc - co ma wieksze znaczenie dla Core 2 Duo E6600

Autor: <micz81_at_yahoo.com>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 20:59:30 MET DST

Czyli generalnie podsumowując - chyba lepiej się nastawić na 800 MHz
i CL5? :) (wiecie - muszę wydębić od Was konkretną, najlepiej
jednogłośną poradę :))

I jeszcze jedna kwestia: Zaglądałem do listy QVL mojej płyty Asus
P5B Deluxe(http://www.asus.com/999/download/products/1295/1295_10.pdf)
i tego jest tam niezmiernie mało!!! Spodziewałem się conajmniej
kilkudziesięciu modeli, a tu ledwie garstka! Poza tym w polskiej
rzeczywistości pozostaje mi właściwie tylko wybór pomiędzy
Kingstonem a Corsairem, bo pozostałe marki wymienione na liście są
niedostępne na naszym rynku (Micorn, Infineon, A-Data, Crucial,
Apacer, Hynix... - pierwszy raz widzę te nazwy.)
Stąd pytanie: co mnie czeka jeśli użyję modułów których nie ma
na liście QVL? (mam na myśli nawet moduły markowe, ale nie
pojawiające się na liście)

Dzięki i pozdro