Re: Mankament Tunerów Leadtek Winfast - zRywanie obrazu Composite, Usterka tunerów Leadtek WinFast?

Autor: Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 20:47:14 MET DST

> Chodzi Ci o efekt [chwilowego] zatrzymania lub całkowitej utraty obrazu?
> raczej nie kwestia siły sygnału, a jego czystości.
> Przy słabych magnetowidach i na pixelu pomagało (ale nie zawsze) kręcenie
> głowicą magnetowidu. Zdarzały się jednak takie fragmenty, które nie dawały
> się wyregulować.

Wiem, co chcesz opisać, ale to nie do końca o to chodzi (blisko). Ten
efekt - zerwanie prawej krawędzi, zjechanie do środka ekranu, i naprawa
sytuacji - pojawia się od czasu do czasu, zwłaszcza w przerwach na taśmie,
lub podczas szybkich ruchów kamerą. Generalnie dobrya karta TV powinna sobie
z tym radzić. Mój starszy Kworld, również ze sprzętowym kodekiem radzi sobie
z tym bez najmniejszych problemów. Nie ma zrywania. I to na tym samym
magnetowidzie (obecnie mam wmontowane obydwa tunery) Wg mnie to niedoróbka
Leadteka, co bardzo źle świadczy o firmie.

> A może raczej Twojego magnetowidu...?

Kworld nie narzeka na magnetowid. Tylko winfast ma jakieś obiekcje.

Chcę kupić nowy tuner, marzy mi się
http://www.kworld.com.tw/en/kworld/body/Products/HW_MPEG/MCE-TV205.htm
Niestety, nie widziałem go, jak na razie, w żadnej ofercie na polskim rynku
:-(