Notebook za cenę 3k PLN +- 200 zł ;)

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:48:13 MET DST

Witam!

Poczytałem na forach. Przejrzałem archiwum grupy. Popytałem w sklepach
(gdzie prawdy nie powiedzą). Teraz mimo, że mam kilka typów, mam też mętlik
w głowie. W związku z tym zwracam się do osób Bardziej Oświeconych w
dziedzinie laptopów. Notebook jak w temacie, o najlepszym stosunku
cena/jakość plus łatwość obsługi. Wiem, że do grania sprzętu za te pieniądze
nie będzie, ale preferowałbym choć komfort przyjemnego oglądania filmów.
Typy:
IBM Lenovo N100 (TY031PB)
Asus A6RP-AP002H
HP Compaq nx 7400, albo EY458ES, albo EY505ES
Jeżeli macie coś spoza listy co spełnia podane kryteria, proszę o
propozycje. Z góry wielkie dzięki.

--
pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3@go2.pl ]