Re: Notebook za cenę 3k PLN +- 200 zł ;)

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 22:53:17 MET DST

Użytkownik "Bazyl" <bazyl3[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ecuor7$apm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Poczytałem na forach. Przejrzałem archiwum grupy. Popytałem w sklepach
> (gdzie prawdy nie powiedzą). Teraz mimo, że mam kilka typów, mam też
> mętlik w głowie. W związku z tym zwracam się do osób Bardziej
> Oświeconych w dziedzinie laptopów. Notebook jak w temacie, o najlepszym
> stosunku cena/jakość plus łatwość obsługi. Wiem, że do grania sprzętu za
> te pieniądze nie będzie, ale preferowałbym choć komfort przyjemnego
> oglądania filmów. Typy:
> IBM Lenovo N100 (TY031PB)

Minusem będzie zapewne trackpoint zamiast toutchpad'a (choć nie dla
wszytskich).

> Asus A6RP-AP002H

Możesz mieć kłopot z odsprzedażą za jakiś czas i prawdopodobnie krótki czas
pracy na bateriach.

> HP Compaq nx 7400, albo EY458ES, albo EY505ES

Mój HP nx6125 ma płytkę Recovery oraz płytę z instalkami XP w róznych
językach.
W HP'kach bardzo rozsądnie touchpad jest umieszczany dużo niżej niż
klawiatura. Zapobiega to mimowolnym przesuwaniu kursora podzczas uzywania
klawiatury (mnie w Maxdacie szlag trafiał podczas pisania).

> Jeżeli macie coś spoza listy co spełnia podane kryteria, proszę o
> propozycje.

Jeżeli HP jest lepiej "wypasiony" od IBM/Lenovo to bym się nie zastanawiał
tylko brał HP.

--
pozdrawiam
karol