Re: Notebook za cenę 3k PLN +- 200 zł ;)

Autor: hybryzz <q_at_q.com>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 13:01:31 MET DST

Użytkownik "Bazyl" <bazyl3[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ecuor7$apm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Asus A6RP-AP002H

posiadam tego laptopa w wersji bez systemu, wiec nie wiem jak z partycja
recovery, jesli chodzi o baterie - mam komputer od miesiaca i na baterie nie
narzekam, gdy matryca jest ustawiona na maksymalna jasnosc i z wlaczonym
wi-fi trzyma ponad 3,5 h, jesli zmniejsze jasnosc matrycy to spokojnie
trzyma ponad 4 godziny, grafika ati radeon xpress 200M - jesli chodzi o ten
segment cenowy to jak dla mnie bardzo dobrze, napewno lepsze to niz karty
intela, przy zmniejszeniu detali da sie spokojnie pograc w gierki :)
oczywiscie bez rewelacji, ale ja nie narzekam, zwlaszcza ze przesiadlem sie
ze starenkiego geforce'a 2 MX, niestety karta podbiera pamiec z ramu, wiec
dla systemu zostaje 384 MB, gwarancja na komputer 2 lata, na baterie 1 rok,
ja jestem zadowolony :) jak dobrze poszukasz w sklepach internetowych to
powinienes spokojnie kupic go za ok. 2800 zl

pozdr.
hybryzz